La capitolul puncte slabe figureaza timpul de instalare si calitatea serviciilor, dar fiecare companie are ceva in plus fata de concurenta. Companiile se bat pentru clienti, dar in unele cazuri ii ignora complet.
Canale care mai de care mai atractive la preturi cat mai mici. Acesta este numitorul comun al ofertelor companiilor care ofera televiziune prin cablu sau digitala. Exceptand timpul instalarii si calitatea serviciilor, pentru care se primesc reclamatii cu duiumul, acestea incearca sa aduca in portofoliu un numar cat mai mare de clienti folosindu-se de pachete TV cat mai diversificate.

Pentru televiziunea prin cablu piata este impartita, cel putin in Capitala, intre UPC si RDS&RCS. La televiziunea digitala oferta este mult mai diversificata, astfel ca se poate alege intre Dolce, de la Romtelecom, Boom, Focus Sat de la UPC sau Digi TV de la RDS.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.