Serviciul mobile TV poate deveni in scurt timp aplicatia numarul unu pe care utilizatorii si-o doresc pe telefonul mobil.

Conform unui studiu comportamental coordonat de Ericsson si postul international de stiri CNN, circa 34% dintre respondenti considera ca televiziunea este aplicatia cea mai utilizata, iar 44% dintre ei sunt siguri ca vor utiliza acest serviciu in urmatorii doi ani.

Conform raportului, aproape unul din patru utilizatori de mobile TV folosesc aceasta functie zilnic, iar putin peste jumatate (52%) o folosesc saptamanal. Stirile trimise la 77% dintre utilizatori trimit la un anumit tipar de consum, in timp ce pentru televiziunile cu grila de programe procentul este de 48%. „Ca urmare a apetitului consumatorilor pentru acest serviciu, impreuna cu noile modalitati de utilizare, mobile TV reprezinta una dintre cele mai mari oportunitati de networked multimedia pentru operatorii de cablu si de telecomunicatii“, considera Jan Wäreby, senior vice president si head of business unit multimedia Ericsson.

Rezultatele acestei cercetari au mai aratat ca trimiterea de mesaje video si foto va fi tot mai utilizata, o data cu scaderea preturilor si cu imbunatatirea functiilor. 57% dintre respondenti au afirmat ca utilizeaza tehnologia foto lunar pentru a primi si trimite poze. De altfel, aceasta functie este in acest moment pe primul loc, fapt aratat si de serviciul international de user generated content (UGC) iReport, lansat acum doi ani de CNN. In primul an serviciul a inregistrat 50.000 de inscrieri, inclusiv filmari cu telefonul mobil si poze din aproape 190 de tari.

Cercetarea a fost realizata pentru Ericsson si CNN International de catre Synovate. Au fost luati in calcul 981 de respondenti, iar raspunsurile au fost obtinute in perioada 15 august - 15 septembrie, 2007.

Furnizorul suedez de tehnologie si servicii pentru operatorii de telecomunicatii a semnat totodata o intelegere globala cu FIFA, prin care aceasta va folosi platformele de content management si de service delivery pentru a permite broadcaster-ilor si specialistilor in continut telecom sa propuna o oferta de continut pentru telefonul mobil, care sa aiba la baza evenimentele Federatiei din 2009 si 2010.


Despre autor:

Sursa: Prezentonline.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.