IT&C 8 Februarie 2008 01:51
Compania britanica specializata in servicii de outsourcing si call center, XL World, cu activitati si in Romania, si-a propus sa investeasca un milion de euro in resurse umane, dintre care aproximativ 600.000 euro in cursurile de specializare.
"Campania de recrutare pe care am desfasurat-o pe parcursul anului trecut in orasele Iasi, Oradea si Bacau, unde compania are deschise centre de servicii, a avut rezultate foarte bune pentru noi. In 2007, am primit peste 4.000 de CV-uri, iar dintre cei care au aplicat, 400 de tineri s-au alaturat echipei noastre", a declarat directorul de dezvoltare al XL World, Roberto Montandon.

Potrivit acestuia, campania de recrutare a cuprins un mix de comunicare: ATL, (spoturi audio, postere, flyere, outdoor), on line, participari la manifestarile organizate de asociatiile studentesti din cele trei centre universitare si colaborari cu agentiile specializate de recrutare.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.