ATM de buzunar. Iata ca acum, implementarea la nivel global a serviciilor financiare mobile este vazuta la nivelul serviciilor de internet banking din anii '90. “ATM-ul de buzunar” (sau “al patrulea ecran”) pemite posesorilor de celulare o mai mare libertate de actiune in domeniul financiar sau al platilor.
Analistii de la Juniper Research sunt foarte optimisti in legatura cu dezvoltarea acestei piete, estimand peste 600 de milioane de clienti in patru ani, data la care diversele tranzactii financiare prin mobil s-ar apropia de valoarea de 600 de miliarde de dolari.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro