ATM de buzunar. Iata ca acum, implementarea la nivel global a serviciilor financiare mobile este vazuta la nivelul serviciilor de internet banking din anii '90. “ATM-ul de buzunar” (sau “al patrulea ecran”) pemite posesorilor de celulare o mai mare libertate de actiune in domeniul financiar sau al platilor.
Analistii de la Juniper Research sunt foarte optimisti in legatura cu dezvoltarea acestei piete, estimand peste 600 de milioane de clienti in patru ani, data la care diversele tranzactii financiare prin mobil s-ar apropia de valoarea de 600 de miliarde de dolari.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ludovic Orban: Biroul Electoral Central este subordonat PSD și PNL
Sursa: wall-street.ro