Peste 1,2 miliarde de dolari s-au investit in 2007 in publicitatea de pe site-urile de socializare, in crestere cu 155% fata de anul trecut. MySpace si Facebook atrag 70% din suma investita in Statele Unite ale Americii in acest domeniu.
Popularitatea retelelor de socializare online le va mentine acestora statutul de afacere de succes din punct de vedere al investitiilor in publicitatea online pe care acest tip de site-uri le atrag. In 2007 au fost cheltuite la nivel mondial peste 1,2 miliarde de dolari in publicitatea din cadrul retelelor online de socializare, mai mult cu 155% decat anul trecut. In 2011 se va ajunge la o investitie de 4 miliarde de dolari in acest sector, potrivit unui studiu eMarketer.


DOMINATIA AMERICANA. Aproximativ 75% din afacerea publicitatii de pe retelele de socializare se desfasoara in Statele Unite, unde s-au investit peste 920 de milioane de dolari in acest an. Cifrele demonstreaza astfel ca publicitatea din cadrul retelelor de socializare reprezinta aproximativ 6% din toata publicitatea online din Statele Unite ale Americii, estimata la 20 de miliarde de dolari pentru 2007. In prezent, in Statele Unite ale Americii, 70% din adolescenti viziteaza in fiecare luna un site de socializare. Pana in 2011, aproape 84% din tinerii internauti americani si jumatate din cei adulti vor avea acest obicei.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.