In primul rand, providerii de servicii Internet, trebuie sa fie atenti la investitia pe care o fac si la banii pe care ii pot recupera dupa lansarea unui nou serviciu. Tendinta pietei este una destul de clara in cadrul pietelor europene, si anume scaderea costurilor pentru servicii si oferirea unor produse mult mai performante. Deci, in momentul in care o firma doreste sa investeasca o suma mare de bani - 15 miliarde de lire - si sa ofere abonamente la un pret scazut trebuie sa se asigure ca va avea destui abonati care vor semna un contract.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro