In prima categorie au fost selectate 200 de primarii si administratii locale, la finalul perioadei de completare fiind validate 61 de raspunsuri.
Din analiza raspunsurilor valide, 77% din primarii afirma ca isi doresc sa implementeze sau sa imbunatateasca aceste aplicatii insa angajatii acestora nu cunosc procedurile de semnare electronica a documentelor si dau dovada de o slaba intelegere a arhitecturii sistemelor de tip e-taxe. S-a remarcat, de asemenea, absenta unor manuale de utilizare, a unui FAQ (intrebari frecvente si raspunsuri), Call Center, aplicatii de tip 'live help>>, care duc la o mai buna informare a cetateanului, se arata in comunicat.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro