Angajatii primariilor nu cunosc procedurile privind plata electronica a documentelor si dau dovada de o slaba intelegere a sistemelor de tip e-taxe (plata online a taxelor), conform unui raport comandat de Ministerul Comunicatiilor.
Studiul a fost realizat de DotCommerce Romania si structurat pe trei categorii de respondenti: primariile si/sau administratii locale, institutii bancare si contribuabili (platitorii de taxe si impozite.
In prima categorie au fost selectate 200 de primarii si administratii locale, la finalul perioadei de completare fiind validate 61 de raspunsuri.

Din analiza raspunsurilor valide, 77% din primarii afirma ca isi doresc sa implementeze sau sa imbunatateasca aceste aplicatii insa angajatii acestora nu cunosc procedurile de semnare electronica a documentelor si dau dovada de o slaba intelegere a arhitecturii sistemelor de tip e-taxe. S-a remarcat, de asemenea, absenta unor manuale de utilizare, a unui FAQ (intrebari frecvente si raspunsuri), Call Center, aplicatii de tip 'live help>>, care duc la o mai buna informare a cetateanului, se arata in comunicat.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.