Presedintele si directorul executiv al grupului de publicitate Publicis, Maurice Levy, spune ca piata de publicitate online este supraevaluata si ca prea multe companii de new media tintesc veniturile din publicitate, care sunt prea mici, informeaza astazi, editia online a "Financial Times".

Levy a spus ca, desi mai multe platforme sociale precum Facebook au avut succes, acestea au inregistrat venituri publicitare mici in ciuda audientelor mari, deoarece utilizatorii considera publicitatea ca fiind enervanta.

"Este aceeasi situatie ca la sfarsitul anilor '90 cand toata lumea credea ca daca isi face un site va avea de castigat. Acum, toti cei care isi construiesc operatiuni de tip Web 2.0 cred ca vor atrage publicitate", a declarat Maurice Levy. "Prea multi oameni isi pun sperante in publicitate dar vor fi dezamagiti deoarece nu exista suficienti bani pentru toti", a mai spus presedintele si directorul executiv al Publicis.

Publicis, unul dintre cele mai mari grupuri de publicitate din lume, a cumparat in acest an firma de publicitate online Digitas pentru suma de 1,3 miliarde de dolari, informeaza NewsIn.

Publicis este al patrulea grup de servicii de comunicare din lume si include, printre altele, agentiile Leo Burnett Worldwide, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVestGroup si ZenithOptimedia. Publicis este prezent si in Romania prin agentiile Leo Burnett & Target, Saatchi & Saatchi, Opti Media, Zenith Media, Starcom si Starlink.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.