IT&C 7 Noiembrie 2007 00:30
Nikolaos Tsolas, seful companiei, explica strategia aplicata: preturi mici si tarife unice, indiferent de ora la care e efectuat apelul

Cosmote a ajuns recent la trei milioane de clienti. Seful companiei, Nikolaos Tsolas, afirma ca succesul se datoreaza tarifelor nediferentiate pe ore, dar mai ales agresivitatii la tarifele practicate.

Cosmote s-a ridicat pe ruinele Cosmorom, companie care si-a inceput activitatea in 1999. In 2005 a fost preluata de Cosmote, detinut de grupul elen OTE. Acesta este si actionarul Romtelecom, care detine, in continuare, 30% din Cosmote Romania.

EVZ: Care a fost strategia de intrare pe piata din Romania, avand in vedere ca aici erau deja inradacinati doi giganti ai industriei telecom, Orange si Vodafone?
Nikolaos Tsolas: Un lucru clar pentru noi a fost ca aceste doua companii aveau oferte de produse complicate: in weekend, de la 8 seara la 6 dimineata, luati asta sau luati aia etc. Asa ca primul lucru pe care l-am spus a fost: trebuie sa fim simpli.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.