Cosmote a ajuns recent la trei milioane de clienti. Seful companiei, Nikolaos Tsolas, afirma ca succesul se datoreaza tarifelor nediferentiate pe ore, dar mai ales agresivitatii la tarifele practicate.
Cosmote s-a ridicat pe ruinele Cosmorom, companie care si-a inceput activitatea in 1999. In 2005 a fost preluata de Cosmote, detinut de grupul elen OTE. Acesta este si actionarul Romtelecom, care detine, in continuare, 30% din Cosmote Romania.
EVZ: Care a fost strategia de intrare pe piata din Romania, avand in vedere ca aici erau deja inradacinati doi giganti ai industriei telecom, Orange si Vodafone?
Nikolaos Tsolas: Un lucru clar pentru noi a fost ca aceste doua companii aveau oferte de produse complicate: in weekend, de la 8 seara la 6 dimineata, luati asta sau luati aia etc. Asa ca primul lucru pe care l-am spus a fost: trebuie sa fim simpli.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Iubirea va veni în viața ta atunci când nu te vei mai uita în trecut, la...
Sursa: garbo.ro
-
Darurile Marelui Benefic pentru fiecare zodie în parte: Ce binecuvântări a...
Sursa: kudika.ro
-
Analiză: Amenzile ajung la 100.000 lei prin noul ghid RO e-Transport al ANAF
Sursa: wall-street.ro