IT&C 7 Noiembrie 2007 00:24
Atunci cand vine vorba de shopping-ul de lux, orasul Los Angeles are Rodeo Drive, new-yorkezii, celebrul Fifth Avenue, iar locuitorii metropolei Chicago se plimba pe Magnificent Mile

Pentru alte cateva mii de “cumparatori high-fashion", cea mai accesibila destinatie ramane Internetul, un trend ascendent al ultimilor ani, scrie The New York Times.

Armani si Valentino ridica miza pe comertul electronic Odata cu explozia Intenetului pe banda larga, retailerii si marile branduri ale modei haute-couture internationale au inceput sa se adreseze clientilor pretentiosi si prin intermediul magazinelor online. Luxul de astazi se vinde oriunde, oricat si oricum, atat offline cat si online, clientii fiind dispusi sa arunce bani grei pe cele mai ravnite piese vestimentare de sezon: rochiile Valentino de aproximativ 8.000 de dolari sau costumele incepand de la 5.000 de dolari bucata.

Daca inainte marii designeri isi priveau magazinele ca definitorii ale status-ului si imaginii acestora, in ultimii ani si-au indreptat atentia asupra fenomenului online, unde exista o arie nelimitata de clienti, printre care si target-ul sofisticat pe care il urmaresc. “Am inceput sa realizam ca acest cumparator online este intr-adevar unul sofisticat si mult mai in varsta decat ne imaginam. In lumea modei, acest tip de client este fundamental”, a declarat pentru The New York Times Robert Triefus, vicepresedinte executiv al Armani Group.

Din septembrie, creatorul Armani a renuntat la retailerii online prin care isi vindea o mica fractiune a colectiei sale, introducand EmporioArmani.com. Pe site-ul celebrei case de moda se poate achizitiona toata colectia Emporio, unul din cele sase brand-uri majore semnate Armani. In plus, decizia este complet justificata prin accesarea segmentului de clienti care nu se afla in apropierea magazinelor Armani.

“Pe piata americana detinem doar zece magazine, iar acum una din cele mai importante colectii este accesibila la scara larga online”, a continuat Triefus. Avand in vedere experienta online cu brand-urile casual ale companiei, incasarile de pe noul site s-ar putea apropia de vanzarile magazinelor top din reteaua Armani. Magazinele virtuale Saks si Armani Exchange, doua din cele mai populare colectii casual ale casei Armani, au intrecut vanzarile celor mai vanate magazine de strada ale designer-ului.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.