IT&C 6 Noiembrie 2007 01:34
Novensys, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata solutiilor de management al informatiilor, anunta azi lansarea unei noi generatii de imprimante mobile destinate companiilor cu echipe mobile care isi desfasoara activitatea in afara sediului central

Novensys lanseaza o noua generatie de imprimante mobile Noile imprimante au la baza o technologie inovatoare de printare termala ce nu necesita ribon si mentenanta de specialitate. In plus, noile echipamente au optiuni de conectivitate Bluetooth si wireless pentru o integrare facila cu alte echipamente.

Noua generatie de imprimante se adreseaza companiilor cu operatiuni si servicii in teren, precum constructii, utilitati, medicina, curierat, transporturi publice, parcari, vanzari si distributie (van sales, confirmarea livrarii) care doresc sa isi creasca productivitatea fortei de vanzari prin automatizarea acesteia cu echipamente performante. Astfel, ultima generatie de imprimante mobile permite printare de chitante de incasare a platilor pentru serviciile efectuate in teren, livrarea de devize, facturi, tichete si etichete de identificare produse chiar la locul de desfasurare al serviciului. Novensys este cel mai important Partener Zebra care lanseaza aceste echipamente pe piata serviciilor de automatizare din Romania.

“Credem ca prin lansarea acestei serii de noi imprimante, Novensys continua sa ridice standardele de performanta in piata solutiilor de managementul informatiei. Imprimantele mobile lansate astazi de compania Novensys vor revolutiona aceasta piata. Procesele de business vor fi redefinite si accelerate la un nivel pe care companiile din Romania nu l-au atins inca in acest moment. Incercati sa va imaginati un operator al unei companii de utilitati care ar putea citi consumul de gaze, apa, curent sau caldura pe o anumita perioada de timp la domiciliul clientului. In aceelasi timp, va putea emite factura si chitanta in cazul in care clientul companiei pe care o conduceti va dori sa realizeze plata pe loc. Acelasi lucru se poate realiza in cazul in care un operator din teren efectueaza un anumit tip de reparatii sau emite o chitanta pentru parcare, servicii de telefonie, TV digitala si Internet prin cablu, pentru servicii medicale prestate la domiciliu sau pentru orice alte servicii prestate in teren etc.” declara Romeo Iacob, Deputy Director, Sales, Marketing & Product Management.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.