IT&C 1 Noiembrie 2007 01:14
In cadrul seminariilor Internetics, Paul Dawson, Experience Director Conchango, companie britanica ce ofera, printre altele, servicii de design digital, a vorbit despre posibilitatea companiilor de a-si atrage clienti printr-o prezentare online care sa nu intimideze: “Crearea de design-uri care captiveaza si nu intimideaza utilizatorii” a fost titlul primului seminar tinut de el.
Prezentarea tehnologiei Microsoft Silverlight, dar si consideratii legate de optimizarea modului de organizare a echipei de creatie a unui website, de exemplu, au fost coordonatele principale ale crearii unui design digital captivant. Intr-un alt discurs, de data aceasta legat de subiectul concentrarii presei actuale asupra mediului digital, Dawson a prezentat doua instrumente inovative create pentru citirea online a ziarului, instrumente care raspund asteptarilor utilizatorilor in privinta acestui gen de experienta online: New York Times Reader, respectiv Daily Mail eReader, aflat inca in versiunea beta.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.