Investitorul Robert McNamee a decis sa investeasca pe ideea potrivit careia creatorii de opinie din secolul 20 sunt o poveste trecuta. „Era important daca erai un observator de la fata locului si acest lucru te facea un profesionist cel putin in acel moment, daca nu pentru totdeauna in respectivul domeniu”, spune McNamee, adaugand ca Internetul a schimbat datele problemei, facand ca toata lumea sa devina la ora actuala un expert dintr-un anumit punct de vedere.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Scrub natural cu plante românești – ritual de regenerare
Sursa: kudika.ro