Packard Bell vizeaza o cota de piata de 5% pe segmentul de notebook-uri in 2008, estimand vanzarea a 15.000 notebook-uri si vrea sa ajunga pana in 2010 in primele cinci locuri pe piata de notebook-uri, a declarat brand manager al companiei Mihai Carstea

"Pentru anul viitor vrem sa crestem cota de piata pentru notebook-uri la 5%, in primul trimestru avand o cota de 2,2%, situandu-ne pe locul opt pe piata de notebook-uri. Pana in 2010 tintim sa ajungem printre primele cinci locuri", a precizat Mihai Carstea.

Packard Bell a inregistrat o crestere a afacerilor de 511% in 2006 fata de 2005, datorita vanzarilor de laptop-uri si desktop-uri. Pentru anul fiscal 2007, inceput la 1 aprilie compania estimeaza o crestere de 45% a vanzarilor de laptop-uri si desktop-uri. In decembrie, vanzarile de notebook-uri de 12 inch, numite "Lime Green" sunt estimate sa ajunga la 7% din cadrul vanzarilor K Tech Electronics.

"La inceputul anului 2008, Packard Bell va fi achizitionat de Acer, iar acest lucru ne va aduce in primul rand preturi mai mici", a mai spus Carstea, citat de NewsIn.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.