Sperante uriase, teste peste teste, analize de piata, batalie pentru fiecare minut petrecut de client cu ochii in ecran, iata pe scurt imaginea celui mai disputat subiect al telecomunicatiilor: mobile TV
La Broadband World Forum Europe (Berlin, 8-11 octombrie) subiectul "mobile TV" a adunat la fiecare conferinta dedicata numerosi participanti. De altfel, este una dintre problemele arzatoare pentru industrie, avand in vedere ca toate targurile internationale importante de profil din acest an (3 GSM, MILIA, Broadband Forum) au dezbatut situatia in care se afla acest domeniu, care a dezamagit atat jucatorii de piata, cat si utilizatorii. Investitiile au fost uriase, politicile de marketing agresive, iar rezultatele nu au fost cele asteptate: limitarile impuse de "banda", marimea ecranului terminalului, preturile serviciilor si lipsa continutului variat si adaptat terminalului.


OPTIMISM. In cadrul unei intalniri cu presa, Johan Bergendahl, vicepresedinte marketing Ericson, a aratat ca industria asteapta mai mult consum video pe terminale in urmatoarele 6-12 luni.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.