Timp de 4 zile, Berlinul a gazduit Broadband World Forum Europe, la eveniment participand companii din telecomunicatii, giganti IT, firme de media si advertising
Printre subiectele puse in discutie la Broadband Forum s-au numarat: mobileTV, IPTV si InternetTV, noile surse de venituri pentru industria IT&C sau modul in care publicitatea isi va gasi loc in “consumul” din telecom. Tema IPTV (transmisie de televiziune prin protocol IP) a fost pusa in discutie in mai multe conferinte, producatori de echipamente, operatori, advertiseri, oameni din media prezentand rezultatele unor teste regionale, analize de piata sau situatia la zi. Modul in care retelele de internet la mare viteza se extind pe glob obliga industria sa vina in asteptarea consumatorului tot mai “mofturos” in ceea ce priveste relatia sa cu tehnologia, cu continutul video si cu accesul la continut. Televizorul, asa cum il stim acum, nu mai face parte din viitorul apropiat. Tanara generatie, obisnuita cu chat, networking, blogging, nu va mai fi satisfacuta, peste 5-6 ani, de prezenta in casa a unui ecran impersonal. Intr-un fel, dispozitivul dintre centrul camerei trebuie sa combine senzatia de “explorare” (pe care ti-o da Internetul), “satisfactia la indemana” (data de telefonul mobil) si televiziunea “de azi”, a aratat Andreas Teubner Marketing & Business Development Ericsson. Iar IPTV-ul, prin aplicatiile si platformele sale, promite sa integreze cel mai bine televizorul in “marea casa digitala”.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.