IT&C 1 Octombrie 2007 23:51
Bugetele dedicate publicitatii online vor incepe sa creasca pe masura ce advertiserii vor fi mai bine informati in legatura cu beneficiile acestui mediu, pe de alta parte se constata in continuare o lipsa a continutului "solid", spun reprezentanti ai industriei de profil implicati in editia din acest an a Internetics
"In acest moment, cred ca lipseste in primul rand 'mediul>> in care sa se poata cheltui mai multi bani in advertising online", considera Cosmin Golea, director executiv First-Solutions.net. "Ma refer mai exact la lipsa (sau insuficienta existenta) contentului solid care sa atraga utilizatori care conteaza pentru advertiseri, spune Golea. Pentru Razvan Matasel, director in Leo Burnett, "oamenii de marketing sunt oameni de cifre si inca nu exista destule demonstratii coerente ale eficientei campaniilor online. In al doilea rand nu exista structuri in cadrul departamentelor de marketing care sa inteleaga potentialul acestui mediu."


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.