IT&C 1 Octombrie 2007 23:49
Pana mai ieri, marketingul global al telefoanelor mobile isi impartea rapoartele intre vanzari de terminale cu camera foto, smartphones/PDA, 3G, "walkman" etc. in functie de tendintele si evolutia pietei
Iata ca din acest an isi face loc in clasamente si celularul cu touchscreen, chiar daca aceasta tehnologie are vechime printre terminale.

Aparitia unor modele precum iPhone, LG Prada, HTC Touch, Samsung F700, Sony Ericsson M600 sau P1 a trasat clar un nou business in domeniu. Raportul ABI Research estimeaza peste 100 de milioane de terminale touchscreen vandute in acest an si 500 de milioane in 2012. Dar nu numai producatorii au de castigat in aceasta afacere. Operatorii mobili vor beneficia (si) de pe urma "interfetelor intuitive". Acesul utilizatorilor la diverse aplicatii si servicii poate sa duca la un ARPU (venit mediu pe utilizator) mai mare, sunt de parere analistii ABI.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.