Producatorii de dispozitive GPS scad preturile, tintind mase din ce in ce mai mari de consumatori. Pana la sfarsitul anului, se estimeaza ca vanzarile vor creste vertiginos, ajutate de febra cumparaturilor de sarbatori
Analistii prevad ca vanzarile de dispozitive de pozitionare prin satelit (GPS) vor creste puternic pana la sfarsitul anului, beneficiind de rivalitatea dintre cei doi mari producatori mondiali: Garmin si Tom Tom. Incercand sa castige cota de piata, companiile se intrec in modele din ce in ce mai ieftine.

IEFTINIRI. In 2007, piata mondiala a dispozitivelor GPS va atinge valoarea de 8,5 milioane de euro. Noile modele vin dotate cu MP3 player si capabilitati Bluetooth, pentru a le usura viata soferilor. Asta in conditiile in care pretul mediu al unui dispozitiv Tom Tom a scazut pana la 270 de euro, fata de 452 de euro in 2005


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.