"Avem in fiecare zi clienti care vin si intreaba de iPod, dar in momentul in care afla pretul doresc sa vada si alte aparate similare", spune Mircea Costache, reprezentant de vanzari pentru un magazin de electronice si electrocasnice. Acesta a explicat si ca multi dintre romani aleg produse cu preturi cuprinse intre 50 si 200 lei, singurele criterii care conteaza fiind capacitatea de stocare si designul aparatului. Unii dintre cumparatori ignora sfatul de a testa mai multe produse atunci cand gasesc unul cu un design foarte atractiv, ignorand astfel posibilitatea de a testa calitatea de redare a sunetului si a imaginilor (statice sau in miscare).
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro