IT&C 20 August 2007 01:28
Daca sunteti atenti cand mergeti pe strada, veti observa cu siguranta numarul mare de persoane cu casti in urechi. Unii asculta muzica stocata pe telefonul mobil, altii de pe un mp3 sau mp4 player, iar unii (cei mai trendy!) au in buzunar un aparat din gama iPod.
Numarul cel mai mare de iPod-uri vandute este in Statele Unite, tara firmei care le produce - Apple. Moda acestor dispozitive capabile sa stocheze si sa redea muzica, imagini si chiar filme intregi a ajuns si la noi pe la sfarsitul lui 2005. Insa preturile piperate i-au facut pe romani sa gaseasca o alternativa ceva mai ieftina: mp3 playerele "no-name".


"Avem in fiecare zi clienti care vin si intreaba de iPod, dar in momentul in care afla pretul doresc sa vada si alte aparate similare", spune Mircea Costache, reprezentant de vanzari pentru un magazin de electronice si electrocasnice. Acesta a explicat si ca multi dintre romani aleg produse cu preturi cuprinse intre 50 si 200 lei, singurele criterii care conteaza fiind capacitatea de stocare si designul aparatului. Unii dintre cumparatori ignora sfatul de a testa mai multe produse atunci cand gasesc unul cu un design foarte atractiv, ignorand astfel posibilitatea de a testa calitatea de redare a sunetului si a imaginilor (statice sau in miscare).


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.