Google a lansat recent un site cu rolul de centru de resurse pentru fraudele prin click, pe care multi le considera o amenintare potentiala pentru sursa principala de venituri a companiei: publicitatea pay-per-click, relateaza „PC World“.
Google spune ca a dezvoltat Ad Traffic Quality Resource Center (Centrul de Resurse pentru Calitatea Traficului Publicitar) in principal pentru a oferi companiilor care isi fac reclama un singur loc in care sa gaseasca informatii privind frauda prin click.
La publicitatea pay-per-click, advertiserii platesc de cite ori cineva da click pe reclamele lor, care reprezinta linkuri catre o anumita pagina web.
Un exemplu de frauda prin click este obiceiul anumitor companii de a da clickuri pe reclamele firmelor concurente pentru a le creste acestora cheltuielile cu publicitatea. Tot frauda este si atunci cind proprietarii de site-uri care gazduiesc reclamele dau clickuri pe acestea, pentru a mari comisionul pe care il primesc.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Așteptarea aproape a luat sfârșit, Avatar: Fire and Ash apare în mai puțin de...
Sursa: kudika.ro