Google pune capat emisiunilor TV de pe YouTube Intr-un e-mail trimis clientilor sai vineri, reprezentantii Google au declarat ca vor interzice descarcarea sau inchirierea emisiunilor TV difuzate pe portalul YouTube incepand cu data de 15 august.
Compania din Mountain View, detinatoarea celui mai puternic motor de cautare, a achizitionat popularul site video YouTube la inceputul acestui an, pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. La scurt timp, a inceput vanzarea unor show-uri TV foarte apreciate de publicul larg, cum ar fi “Survivor”.
Decizia Google de a renunta la partea de retail a site-ului sau video indica faptul ca vanzarea de continut se dovedeste mai putin atractiva decat atragerea de publicitate, cel putin in cazul Google, a carui venituri de datoreaza, in proportie de 99%, publicitatii aferente pe site-urile companiei.
Achizitia companiei YouTube, cu sediul in San Bruno, al carui site include videoclipuri care pot fi vizualizate gratis, a propulsat gigantul Google de pe locul sapte in topul furnizorilor de comntinut video de pe Internet.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro