Cu opt dolari pentru o jumatate de ora, poti merge in salile special concepute pentru a vedea cele mai recente productii cinematografice, fara sa mai ai parte de momentele moarte din pauzele publicitare. In cele 15-20 de minute dintre proiectii, spectatorii pot juca de la Deal or No Deal, SpongeBob SquarePants si multe alte aplicatii pentru consola wii sau pot participa la concursurile de trivia, la partidele de bingo si la clipurile publicitare interactive. Fiecare loc din sala are un IP unic si fiecare spectator primeste cite un touchpad pe care il poate folosi atit pentru jocurile dintre spectacole, cit si pentru alte optiuni puse la dispozitie de aceasta platforma.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro