IT&C 1 August 2007 00:13
Barometrul publicat de Asociatia Franceza pentru Comert si Servicii Online (ACSEL) arata ca Internetul este tot mai utilizat pentru efectuarea cumparaturilor. Astfel, cifra de afaceri a site-urilor de vanzari online a depasit pragul de 2,7 miliarde de euro.

Cumparaturile online golesc cartile de credit Vanzarile online au avut o crestere de peste 30% pe al doilea trimestru al anului 2007, iar cifra de afaceri a comerciantilor online a depasit 1,1 miliarde de euro. Numarul tranzactiilor inregistrat s-a cifrat la 13,2 milioane, in crestere cu 21 de procente fata de aceeasi perioada a anului 2006.

In ultima luna, 19 milioane de internauti au efectuat cumparaturi online, ceea ce reprezinta un numar de 63%, cu o crestere de 22 de procente intr-un an.

In ceea ce priveste increderea acordata cumparaturilor online, 62% dintre internauti au raspuns afirmativ, cu 5 procente mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cei mai impatimiti cumparatori sunt cei cu varste cuprinse intre 35 si 49 de ani (32,3%), urmati de persoanele de peste 50 de ani (23,4%). Procentul cel mai scazut l-au inregistrat tinerii sub 25 de ani (21,8%).

Barometrul realizat de Asociatia Franceza pentru Comert si Servicii Online arata ca barbatii sunt cei mai importanti cumparatori online (56%). Insa, pe al doilea semestru al anului 2007, ponderea persoanelor de sex feminin care au ales sa utilizeze internetul pentru cumparaturi a crescut la 61%, fata de 54% in 2006.

Cele mai importante cresteri in al doilea trimestru s-au inregistrat in sectorul aparatelor de fotografiat digitale si in cel al MP3 playerelor (105%), urmate de sectorul turistic (80%), imobiliare (78%), obiecte vestimentare si accesorii (63%), informatica (60%).


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.