IT&C 30 Iulie 2007 00:22
Retailer-ul american Target planueiste sa vanda doar DVD-playere cu tehnologie Blu-ray incorporata pe toata durata sezonului de cumparaturi din timpul sarbatorilor de iarna, scrie presa internationala

Aceasta strategie ar putea da un impuls puternic tehnologiei create de Sony, in detrimentul rivalului HD-DVD, creat de Toshiba. Compania Sony a anutat intr-o declaratie oficiala ca Target va comercializa exclusiv playere Blu-ray “cel putin in perioada sarbatorilor de iarna”si isi va extinde de asemenea inventarul de discuri Blu-ray. Campania va incepe in luna octombrie, cu o promotie in magazin pentru modelul BDP-S300, care se vinde la un pret de 500 de dolari.

Target este al doilea mare retailer care incearca sa se axeze pe vanzarea tehnologiei Blu-ray in ultimele doua luni, potrivit Reuters. Blockbuster, cel mai mare provider american pe segmentul de inchirieri video, a mizat in luna iunie pe DVD-uri Blu-ray, deoarece inchirierile pentru aceasta tehnologie le depasesc seminificativ pe cele de HD-DVD.

Tehnologia HD-DVD a fost creata de Toshiba si este sustinuta de companii precum Microsoft sau Warner Bross. Aceasta concureaza Blu-ray-ul creat de Sony, incorporat in consola PlayStation 3 si sunstinut de companii precum Samsung Electronics sau Dell.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.