In Polonia, S&T Services impreuna cu Fujitsu vor opera sistemul IT pentru casele de marcat self-service in hypermarket. Clientii care cumpara un numar redus de articole (pana la 15 produse in cosul de cumparaturi) au posibilitatea de a scana codurile de bare ale produselor, de a efectua plata (cu cardul) si a primi chitanta fara ajutorul unui casier al magazinului. Avand in vedere ca utilizatorii caselor self-service - clientii magazinului - nu pot fi instruiti, sistemul trebuie sa fie cat mai intuitiv in folosire.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro