IT&C 28 Iulie 2007 00:08
Case de marcat fara casier, cititoare de carduri care iti prezinta preturi, oferte speciale, locatii in hypermarket sau roboti pentru nevazatori – iata cateva aspecte utile pentru cei care nu abandoneaza cumparaturile la raft.
In ciuda posibilitatilor deschise de cumparaturile la distanta, omul nu paraseste rafturile traditionale. Pentru cei prea lenesi sau “workaholics”, clickurile prin magazine online sunt o fericire. Dar e de preferat sa tii produsul in mana, sa probezi etc. In acelasi timp, hypermarketul cauta noi solutii pentru a-si eficientiza activitatea: fie achizitioneaza echipamente care sa-l informeze rapid asupra stocurilor, vanzarilor, fie cauta sa implementeze modalitati noi de “shopping”. Astfel ca, in colaborare cu giganti IT, lanturile de retail introduc sisteme high-tech care sa usureze cumparaturile clientilor.

In Polonia, S&T Services impreuna cu Fujitsu vor opera sistemul IT pentru casele de marcat self-service in hypermarket. Clientii care cumpara un numar redus de articole (pana la 15 produse in cosul de cumparaturi) au posibilitatea de a scana codurile de bare ale produselor, de a efectua plata (cu cardul) si a primi chitanta fara ajutorul unui casier al magazinului. Avand in vedere ca utilizatorii caselor self-service - clientii magazinului - nu pot fi instruiti, sistemul trebuie sa fie cat mai intuitiv in folosire.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.