"Studiul BRAT de masurare a performantelor site-urilor se adreseaza advertiserilor si proprietarilor de site-uri active pe piata de publicitate online. Piata publicitatii online in Romania este estimata la 8,5 miloane de euro in 2007 si din acest motiv administrarea unui asemenea sistem constituie o sarcina foarte importanta pentru iNES Group", a declarat Lucian Bila, director de vanzari la iNES Group.
Contractul, semnat pentru o durata de doi ani, cu posiblitate de prelungire, prevede ca BRAT sa ofere servicii de colocare a serverelor si conectivitate internet.
Licitatia pentru achizitionarea sistemului de masurare a performantelor site-urilor, SATI, a fost castigata de compania germana Spring GmbH.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro