Yahoo mizeaza pe conceptul de “targetare comportamentala”, anuntand noi modalitati de dezvoltare a publicitatii online, privind interactiunea inteligenta, imediata, dintre clientii specifici si anunturile publicitare online. Noul produs, denumit Yahoo SmartAds (reclame inteligente), va contribui cu siguranta la individualizarea publicitatii online in functie de target-ul vizat.
SmartAds vine in sprijinul agentiilor care isi construiesc materialul publicitar pe baza informatiilor furnizate individual de potentialii cumparatori si a datelor reale oferite de companiile producatoare sau furnizoare de servicii.
De exemplu, o persoana care cauta online informatii despre un produs electrocasnic va putea observa si accesa un anunt publicitar care indica preturile produsului respective din magazinele aflate in perimetrul rezidential al cumparatorului.
Internetul a promis de mult aparitia asa numitului “one-to-one marketing”, dar fara prea mult success. “Agentiile de publicitate au intampinat probleme in valorificarea acestor resurse ale Internet-ului”, a declarat Todd Teresi, vice presedinte al dezvoltarii pietelor de desfacere pentru Yahoo. ”Abia acum putem vorbi de one-to-one marketing”.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro