IT&C 26 Iunie 2007 00:45
Piata cartelelor preplatite inregistreaza in acest an scaderi, dupa ce anul trecut a depasit 2,5 milioane euro, din cauza accesului facil la internet, lipsei unor reglementari legale, repozitionarilor operatorilor de telefonie fixa si mobila

"In ultimul an, piata cartelelor preplatite pentru convorbiri internationale inregistreaza scaderi, pentru prima data din 2003. Acest lucru se datoreaza in mare parte accesului din ce in ce mai facil la internet care reprezinta cea mai ieftina modalitate de comunicare", a declarat, citat de NewsIn, directorul general al Easy Comm, Alexandru Popescu.

Popescu este de parere ca piata a avut de suferit inca de la inceput: "Pe langa lipsa reglementarilor legale, in momentul formarii acestei piete au fost cativa jucatori, care, in speranta de a obtine cote de piata importante, au lansat pe piata produse foarte ieftine (chiar sub costuri) care ofereau o calitate foarte scazuta a serviciilor. Aceste lucruri au dus la o scadere generala a increderii in aceste produse".

Potrivit datelor furnizate de Easy Comm, pentru anul 2006, veniturile obtinute din vanzarea de cartele preplatite pentru convorbiri internationale a fost de aproximativ 2,64 milioane de euro. "Pentru anul curent se preconizeaza un volum cu aproximativ 20% mai mic", a mai spus Popescu.

Radiocom, compania care comercializeaza cartelele Ring+ estimeaza piata cartelelor preplatite la 2,5 milioane de euro pe an. "Am luat in calcul urmatorii furnizori Radiocom, Astral, RDS, Nobel, EasyComm, Number One, Magic Telecom, Interpoint etc", a declarat pentru NewsIn, directorul de marketing al companiei, Anca Furtuna.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.