Google a incheiat parteneriatul cu Salesforce.com Noul serviciu combina aplicatiile produsului Salesforce Group Edition cu cele ale sistemului de publicitate online Google AdWords. In urma incheierii acordului, Salesforce va redirectiona elemente ale platformei Google AdWords spre proprii clienti, preluand rolul de canal oficial de distributie.
Cele doua companii sustin ca noul serviciu online va permite oricarei companii sa isi lanseze o noua afacere prin crearea unei prezente online in domeniile marketing si vanzari.
Salesforce.com ofera companiilor acces la o aplicatie online de management al bazei de date cu clienti existenti si potentiali. Compania ofera servicii unui numar de 29.800 de firme si are aproximativ 646.000 de utilizatori abonati.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro