SBsol, divizie a grupului RTC Holding, a intrat pe piata outsourcingului, prin deschiderea unui call-center care va asigura servicii in domeniile retail, distributie, servicii financiare, asigurari sau turism, in urma unei investitii finale totale de 600.000 euro.

Sistec-SBsol ataca piata outsourcingului Oficialii SBsol estimeaza ca pana la finele lui 2008 compania va obtine venituri de doua milioane de euro din servicii de outsorcing.

"Outsorcing este unul dintre beneficiile globalizarii si este generat de nevoia companiilor din zona dezvoltata a Europei de optimizare a proceselor de business. Practic, o companie din Germania, spre exemplu, poate apela la call-center-ul SBsol pentru orice activitate care poate fi desfasurata de o companie partenera. Costul investitiei SBsol se ridica la aproximativ 100.000 euro in prima faza, iar investitia totala va atinge 600.000 euro", a precizat presedintele Sistec-SBsol, Augustin Dragan.

Centrul SBsol are in prezent aproximativ 30 de angajati care desfasoara activitati de back office, contact center sau help desk, componente specifice outsourcing-ului. SBsol poate presta in acest moment servicii specifice de Call-Center in principalele limbi de circulatie internationala engleza, germana, spaniola sau italiana.

Pe piata locala, SBsol desfasoara deja o serie de discutii pentru preluarea de noi clienti interesati de externalizarea serviciilor de call-center, iar pana la sfarsitul anului, SBsol se asteapta la cel putin doi clienti externi.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.