Microsoft Corp. a anuntat ca nu are nevoie de achizitionarea companiei Yahoo Inc. pentru a creste in publicitatea online, pentru ca dispune de toate piesele necesare pentru a construi o afacere de succes in domeniul publicitar.

La conferinta Goldman Sachs Internet din Las Vegas, strategul lui Microsoft, Yusuf Mehdi, a declarat ca cel mai mare producator de software este deja inaintea lui Yahoo, ca numar de utilizatori ai serviciilor de internet ca e-mail-ul si chat-ul.

Saptamana trecuta Microsoft a declarat ca va prelua aQuantitive Inc. pentru sase miliarde de dolari (4,46 miliarde de euro) pentru a castiga o parte din segmentul de publicitate online dominat de rivalii Google Inc. si Yahoo. Totusi, analistii de pe Wall Street sunt de parere ca Microsoft ar fi trebuit sa achizitioneze Yahoo pentru a se detasa de Google pe piata competitiva a Internetului.

Intrebat daca Yahoo ar putea ajuta Microsoft pe viitor, Mehdi a relatat pentru Godman Sach "Acolo unde suntem azi, avem toate piesele necesare", confirma Anthony Noto. Mai multe publicatii au anuntat ca in ultima luna Microsoft a purtat numeroase discutii in legatura cu achizitionareaYahoo, negociand intre 40 si 50 de miliarde de dolari (29,76 si 37,20 miliarde de euro). O sursa apropiata situatiei declarase atunci ca discutiile i-au lasat indiferenti.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.