Vanzarile de accesorii hands-free Bluetooth in cadrul companiei Germanos Romania au crescut in trimestrul I al anului 2007 cu peste 200% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta categorie reprezinta cca. 40 % din totalul vanzarilor de accesorii in cadrul lantului de magazine Germanos fiind, alaturi de cardurile de memorie de peste 128 MB, segmentul cu cea mai dinamica dezvoltare.

La sfarsitul anului 2006, rata de penetrare a serviciilor de telefonie mobila a depasit 80%, antrenand nu doar o crestere a consumului pe segmentul terminalelor (cu si fara conectare) ci si o evolutie semnificativa a pietei de accesorii aferente.

"Piata romaneasca are de departe cel mai mare potential din zona balcanica, principalul sau atuu fiind dinamismul. Daca ne uitam la vanzarile recente din Germanos observam o tendinta accentuata catre achizitionarea de produse de ultima generatie. in plus, romanii sunt mai dispusi sa aloce o parte importanta din resursele proprii pentru eficienta, un trend specific pietelor vest europene", declara Dimitris Batsios, General Manager Germanos Romania.

Un studiu efectuat recent de Germanos in pricipalele orase din tara arata ca 20% din clientii de telefonie mobila detin deja doua terminale mobile. Producatorii au sesizat oportunitatea de piata si au introdus si in Romania accesorii Bluetooth cu tehnologia Multipoint (care se conecteaza simultan la doua telefoane).


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.