La sfarsitul anului 2006, rata de penetrare a serviciilor de telefonie mobila a depasit 80%, antrenand nu doar o crestere a consumului pe segmentul terminalelor (cu si fara conectare) ci si o evolutie semnificativa a pietei de accesorii aferente.
"Piata romaneasca are de departe cel mai mare potential din zona balcanica, principalul sau atuu fiind dinamismul. Daca ne uitam la vanzarile recente din Germanos observam o tendinta accentuata catre achizitionarea de produse de ultima generatie. in plus, romanii sunt mai dispusi sa aloce o parte importanta din resursele proprii pentru eficienta, un trend specific pietelor vest europene", declara Dimitris Batsios, General Manager Germanos Romania.
Un studiu efectuat recent de Germanos in pricipalele orase din tara arata ca 20% din clientii de telefonie mobila detin deja doua terminale mobile. Producatorii au sesizat oportunitatea de piata si au introdus si in Romania accesorii Bluetooth cu tehnologia Multipoint (care se conecteaza simultan la doua telefoane).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro