Ericsson, unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicatii din lume, a finalizat studiul de piata desfasurat in 4 tari din Sud-Estul Europei: Serbia, Bulgaria, Romania si Grecia.

Studiul furnizeaza concluzii despre nevoile si atitudinea consumatorilor finali fata de produsele si serviciile de telecomunicatii. Studiul se bazeaza pe standardele internationale de excelenta ale departamentului de cercetare Ericsson ConsumerLab si ale departamentului de consultanta in afaceri, Ericsson Business Consulting.

In contextul unui mediu de telecomunicatii foarte competitiv si din ce in ce mai complex, intelegerea profunda a utilizatorului final este cheia succesului operatorilor de telecomunicatii din intreaga lume. Ericsson, un partener de reputatie internationala pentru operatorii din industria de telecomunicatii, intelege cu adevarat cerintele utilizatorilor prin intermediul unei activitati de cercetare de piata efectuate in fiecare an de catre Ericsson ConsumerLab.

De peste 10 ani, Ericsson ConsumerLab efectueaza cercetari de piata. ConsumerLab realizeaza mai mult de 20.000 interviuri directe cu utilizatorii din 25 de tari de pe 4 continente. Avand la baza aceste date, Ericsson Business Consultants ofera consultanta operatorilor de telecomunicatii in procesul de luare a deciziilor si planificare, pentru optimizarea veniturilor si managementul costurilor in vederea dezvoltarii de succes a afacerii lor.

Studiile efectuate recent de Ericsson in Balcani au relevat informatii importante pentru clientii Ericsson. Astfel, 89% din esantionul reprezentativ din Serbia are acces la un telefon fix acasa, ceea ce ii plaseaza pe un loc fruntas in Europa, in fata Greciei (81%), Bulgariei (68%) si Romaniei (50%). Mai mult, locuintele din Serbia sunt dotate cu computere (46%) si televiziune prin cablu (42%). Televiziunea prin cablu este mai rãspandita in Romania (79%) si in Bulgaria (70%). Conexiunea la Internet prin Dial-up este utilizata in 27% din locuintele din Serbia, 17% in cele din Grecia si 12% in cele bulgaresti.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.