"Google a identificat si a anulat conturile AdWords ce afisau reclame care directionau utilizatorii catre site-uri compromise" a declarat un reprezentant Google. Conform companiei de securitate Exploit Prevention Labs, linkurile compromise apareau dupa ce utilizatorii cautau termeni asociati cu Better Business Bureau sau automobile. Toate linkurile platite trimiteau utilizatorii catre site-uri legitime dupa ce ii directionau catre smarttrack.org, un site construit de catre atacatori. "Am identificat in jur de 20 de combinatii de cuvinte care duceau la smarttrack.org" a declarat dl. Roger Thompson, cercetator de securitate la Exploit Prevention Labs.
Despre autor:
Sursa: Gecadnet.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro