Google si-a mai depasit inca o data rivalul Microsoft, surclasandu-l in topul celor mai puternice branduri din lume

Google a ajuns cel mai valoros brand din lume Noul top al celor mai valoroase 100 de branduri din lume, intocmit de compania de consultanta Millward Brown, a adus cateva schimbari comparativ cu editia precendenta. Cea mai importanta este detronarea liderului Microsoft, care a fost clasat in actuala editie pe treapta a treia. Noul studiu a declarat Google ca fiind cel mai valoros brand din lume, cu o valoare de piata estimata la 48,79 miliarde de euro (66,4 miliarde dolari).

Compania fondata de Larry Page si Sergey Bin, care va implini la anul d-abia 10 ani de existenta, a depasit in clasamentul mentionat companii cu o istorie de zeci de ani de zile. Microsoft, liderul de anul trecut, a coborat pe treapta a treia, cu o valoare de piata de 40,41 miliarde euro (55 miliarde dolari), pe treapta a doua clasandu-se General Electric, cu un brand care valoreaza 45,55 miliarde euro (62 miliarde de dolari).

Primul brand din clasament care nu este din SUA este China Mobile, care s-a clasat pe treapta a cincea, imediat dupa Coca-Cola. Pe sase s-a clasat Malboro, pe sapte retailerul Wal-Mart, cel mai mare retailer din lume, pe opt grupul financiar Citi, pe noua IBM, top 10 fiind incheiat de producatorul auto Toyota.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.