Electronic Arts, cel mai mare producator de jocuri video din lume, si Endemol, detinatorul licentei pentru difuzarea emisiunii "Big Brother", au anuntat semnarea unui acord ce are ca obiectiv crearea unei versiuni online a renumitului reality show.

Big Brother in versiune virtuala Intitulat "Virtual Me", acest parteneriat se va axa pe elementul de interactivitate caracteristic programelor reality show, precum "Big Brother". Participantii isi vor creiona propriul alter-ego virtual care va lua apoi parte la competitie, in speranta castigarii unui premiu ce va consta in 15 minute de celebritate...virtuala, relateaza International Herald Tribune.

Acordul incheiat intre cele doua nume cu rezonanta in industria de divertisment mizeaza pe popularitatea tot mai mare de care se bucura comunitatile online de genul "Second Life" sau "World of Warcraft", ce au, in prezent, milioane de utilizatori.

Industria jocurilor video a incheiat actiuni similare cu studourile de film de mai mult timp, insa oficialii EA au descris parteneriatul cu Endemol drept primul acord de valoare dintre un producator de jocuri si o companie de productie TV.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.