Lumea luxului nu se putea opri numai la bijuterii de milioane de dolari, la iahturi sau automobile costisitoare.

Tehnologia informatiei, care se dezvolta extrem de rapid in raport cu toate celelalte industrii, incepe sa-si spuna si ea cuvintul in fascinanta lume a bunurilor dedicate unui segment exclusivist de clienti. Un milion de dolari este suma aproximativa la care se va vinde cel mai scump laptop din lume.

Compania britanica Luvaglio este cea care propune pasionatilor de lux un laptop ce face senzatie chiar si inainte de lansare. Iar zvonurile privind performantele si detaliile ce adauga valoare computerului portabil fac deja inconjurul lumii. Momentan, compania Luvaglio nu a dat prea multe detalii despre echipamentul exclusivist, insa presa internationala afir-ma ca ar trebui sa ne asteptam la ceva surprinzator. Se stie ca laptopul de un milion de dolari are un ecran de 17 inci, de tip "wide" si este protejat de un strat antireflex ergonomic. Se mai vorbeste despre o capacitate de stocare a datelor de pina la 128 de GB si compartiment (un slot) dedicat montarii ultimei tehnologii in materie de unitati optice, Blu-Ray. Atunci cind vorbim, insa, de un computer portabil care costa in jur de un milion de dolari este clar ca performantele tehnice nu pot acoperi pretul.

Butonul de punere in functiune al laptopului este dotat si cu un diamant rar, care nu are numai "functie" estetica, ci este folosit si ca instrument de identificare a utilizatorului. "Spre deosebire de multe alte produse care au un pret atit de ridicat, noi ne-am straduit sa realizam ceva iesit din comun", a declarat, pentru Gizmag, Rohan Sinclair Luvaglio, CEO al companiei. Luvaglio nu se opreste doar la cuvintul lux. Vrea sa revolutioneze conceptul, sa-i dea alte dimensiuni, sa redefineasca filosofia acestui segment de produs


Despre autor:

Sursa: 7plus.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.