Jocuri video precum "World of Warcraft" si lumi virtuale ca "Habbo Hotel" se transforma rapid in platforme sociale importante, subliniaza studiul realizat in Europa si America de Nord de analistii de la Screen Digest.
Piata se va dezvolta in viitor odata cu aparitia unor noi genuri de jocuri, precum cel al lumilor virtuale ("Second Life"), animalele de companie online ("Neo pets") si jocurile sportive online, mai anunta raportul Screen Digest.
Studiul mai arata ca grupurile de media traditionale se vor orienta catre lumea 3D online chiar daca, deocamdata, nu sunt asociate cu jocurile pe internet. "Aceste companii vor urmari sa isi construiasca comunitati online pentru a recupera veniturile din publicitatea offline, aflate in scadere", mai spune studiul.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro