In perioada septembrie 2006 - ianuarie 2007, producatorul german de software si subsidiari ai acestuia au folosit nume de utilizatori si parole ale unor clienti sau fosti clienti Oracle pentru a descarca sistematic mai mult de 10.000 de documente de suport tehnic. In multe cazuri, activitatile derulate au urmat aceeasi metodologie: cu doar cateva zile inainte de expirarea contractelor de suport tehnic ale unor clienti, acestia se logau si descarcau mari cantitati de documente privind alte produse decat cele pe care le achizitionasera anterior.
Despre autor:
Sursa: Gecadnet.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro