Din 2003 si pana in prezent, sumele atrase de mediul online s-au dublat, de la 7,3 miliarde la 16,8 miliarde de dolari in 2006.
Astfel, a mai fost doborat inca un record, tot anul trecut, veniturile generate de aceasta industrie in Q4 din 2006, 4,8 miliarde de dolari, fiind cele mai mari incasari trimestriale din ultimii 10 ani.
Advertiserii aloca sume din ce in ce mai mari mediului online, in concordanta cu tendinta de crestere a numarului de utilizatori care acceseaza acest mediu, precum si cu cea de marire a timpului petrecut in fata calculatorului, in detrimentul televizorului.
Aceasta tendinta a constituit o adevarata binefacere pentru gigantii IT precum Google, care a castigat 3,1 miliarde de dolari anul trecut din publicitate online.
Cifrele care se vehiculeaza in acest moment pe piata ar putea suferi usoare revizuri luna viitoare, cand Biroul Interactiv de Publicitate din SUA va prezenta raportul complet asupra pietei.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro