Google, liderul mondial al cautarilor pe Internet, a facut noi precizari in privinta acuzelor ca ar taxa companiile care isi fac publicitate online fara ca click-urile pe bannere sa existe cu adevarat. Oficialii companiei au precizat ca sistemulGoogle AdWords inregistreaza lunar sub 10% click-uri invalide, acestea nefiind contabilizate in facturile companiilor.
Aceste click-uri false sunt depistate de catre Google, in urma introducerii mai multor masuri de siguranta, valoarea lor fiind de aproximativ un miliard de dolari - suma pe care compania nu o taxeaza. In schimb, exista si un numar de click-uri false descoperite de catre companii, Google refuzand sa ofere cifre exacte privind numarul acestora, limitandu-se doar la precizarea ca reprezinta sub 0,02% din totalul click-urilor efectuate pe bannerele publicitare plasate prin sistemul AdWords.

Acuzele impotriva Google au aparut in urma cu un an, cand mai multe companii au reclamat faptul ca primesc facturi foarte mari pentru publicitatea plasata prin intermediul companiei americane, invocand faptul ca un procent din click-urile taxate ar fi de fapt false.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.