Solutia adoptata de gigantul media Viacom pentru a concura eficient cu celebrul site YouTube este “Joost” sau “YouTube Killer”.

Diferentele insa, sunt foarte mari. Daca filmele postate pe YouTube nu sunt intotdeauna foarte calitative ca si imagini expuse, cele ale Joost sunt de inalta rezolutie. Insa, daca pe YouTube poti gasi multe filme postate de utilizatori, Joost nu beneficiaza decat de o retea, site-ul fiind sarac in continut. "Am construit aceasta platforma de la 0, cu gandul la companii precum Viacom in minte", a precizat co-fondatorul Joost, Janus Friis, citat de presa internationala.

Filmele de pe Joost sunt de fapt ore intregi de programe inregistrate de pe retelele de cablu ale Viacom, precum MTV, Comedy Central, Black Entertainment Television si Spike, la fel si filme facute de studiourile Paramont.

Joost, care a fost initial numit Venice Project, a fost conceput anul trecut de catre Janus Friis si Niklas Zennstroem, care au creat si reteaua de file-sharing Kazaa si serviciul de telefonie pe internet Skype, care acum este detinut de eBay Inc.

Pana acum, modelul de furnizare al publicitatii pe Joost este de trei pana la sapte secunde de publicitate sau pop-up-uri. Printre advertiserii beta se numara T-Mobile, Maybelline si Phillips. Ideea pe care se merge este sa existe un singur furnizor de publicitate pe fiecare piesa de continut, a mai precizat Clark.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.