Scaderea taxelor vamale a facut ca luna ianuarie 2007 sa aduca vanzari pentru Flamingo Group, apropiate ca valori de luna decembrie 2006, la LCD-uri si Plasme

Vanzari de 10 ori mai mari la LCD-uri si plasme Ieftinirile la televizoarele LCD si Plasma TV au facut din luna ianuarie, inca "o luna decembrie" ca volum al vanzarilor pentru retelele de distributie Flamingo International. Scaderea taxelor vamale la aceste tipuri de echipamente electronice de la 42,5% la 0% pentru produsele provenite din Uniunea Europeana si de la 42,5% la 14% pentru cele provenite din afara Europei au facut ca vanzarile inregistrate de lanturile de retail Flanco World, Flanco, Flamingo Computers si Future Shop sa se apropie de valorile inregistrate in luna decembrie, perioada cu cele mai mari vanzari la electronice de pe parcursul unui an.

Aceste schimbari au dus si la o modificare a profilului clientului de astfel de echipamente, de la un public targetat cu venituri mari catre unul cu venituri middle-high. De asemenea, folosirea modalitatilor de creditare de catre clientii magazinelor Flamingo International au influentat aceasta crestere a vanzarilor.

LCD-urile si televizoarele de tip Plasma nu sunt sigurele produse care au beneficiat de aceste reduceri substantiale de taxe si care au inregistrat in luna ianuarie a lui 2007, vanzari deosebite. Pe langa acestea, produsele de tip DVD Player, Home Cinema, Audio Video si HiFI, categorii care au beneficiat de asemenea de scaderea taxelor vamale, au cunoscut o evolutie ascendenta a vanzarilor in luna ianuarie 2007.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.