"La aproape un an si jumatate de la lansarea pe piata internationala, tehnologia Axigen a devenit suficient de matura, si-a demonstrat functionalitatea si stabilitatea, astfel incat acum ne putem concentra pe un segment de piata mai pretentios, format din furnizorii de servicii Internet. Acest pas face parte din strategia de dezvoltare Axigen la nivel mondial si este urmarea fireasca a investitiilor de peste 3,5 milioane de euro pe care le-am realizat pana acum in aceste produse", a declarat directorul executiv Axigen, Oana Bornaz.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce sunt creditele de carbon, ajutorul companiilor în cursa către sustenabilitate
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeile care redefinesc felul în care ne bucurăm de artă
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare lacrimă pe care o vărsăm este oglindită în lacrimile altora, fiecare...
Sursa: garbo.ro
-
Feliciu Paraschiv, ANCMM: Prin noua ordonanță, Guvernul riscă eliminarea...
Sursa: retail.ro
-
Incendiu puternic la o casă din sectorul 2 al Capitalei. Pompierii intervin...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 21 mai?
Sursa: kudika.ro
-
Patria Bank a avut o creştere cu 171% a profitului net în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro