Comertul electronic urmeaza tendinta initiata de YouTube, punand la dispozitia utilizatorilor platforme video pentru demonstratii de produse, pentru critici sau laude sau mesaje sentimentale.

Comertul electronic urmeaza reteta YouTube In acest moment nu se cunosc implicatiile de ordin financiar ale inregistrarilor postate pe site-uri precum 1-800- Flowers.com, Buy.com, Blendtec.com, nu se stie daca vor duce la cresterea traficului sau a vanzarilor pe termen lung.

Jim McCann, CEO al companiei 1-800-Flowers, un jucator important pe piata online, a anuntat initierea a doua proiecte legate de gazduirea unor filme postate de utilizatori. Este vorba de serviciul intitulat "Video Valentine", prin intermediul caruia cei care intra pe site pot incarca fotografii, scrie mesaje si alege diverse elemente de grafica si teme muzicale, care ulterior vor fi combinate intr-un clip de 60 de secunde. Site-ul ofera posibilitatea trimiterii acestor clip-uri gratuit, dupa care angajatii companiei le verifica astfel incat sa poata fi postate pentru a le face publice.

Utilizatorii vor avea posibilitatea, in urmatoarele luni, sa posteze filme de orice marime, este ceea ce promite Jim McCann, in prezent site-ul colaborand cu YouTube pentru gazduirea fisierlor video mari, prin intermediul initiativei "Reconnections". Acesta sustine chiar ca va integra cele mai populare filmulete intr-un spot televizat.

In mod ironic, tehnologia este cea utilizata in prezent pentru a personaliza relatia companie-client, un obiectiv absolut in evolutia oricarei firme.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.