Publicitatea pe internet ar putea deveni, in acest an, o industrie de 20 de miliarde de dolari, cu toate ca 439 milioane de oameni vor cumpara in continuare, zilnic, ziare si reviste. Deloitte estimeaza ca presa scrisa si presa pe suport digital isi vor mentine trasaturile distinctive si vor putea sa se promoveze reciproc. Profitabilitatea acestor medii ar putea fi speculata daca proprietarii de media vor aduce inovatii in presa traditionala si daca vor dezvolta produse si servicii care sa foloseasca caracteristicile unice atat ale mediului online, cat si al presei tiparite. Este posibil, mai estimeaza Deloitte, ca editorii exclusiv online sa devina interesati de presa scrisa.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Uniunea Europeană ar trebui să instaleze de 8 ori mai multe puncte de...
Sursa: wall-street.ro