Publicitatea pe internet pe plan international poate ajunge in 2007 la 20 de miliarde de dolari, iar presa tiparita va integra tot mai mult si o componenta digitala, anunta un studiu efectuat de compania de servicii de audit si consultanta Deloitte, citat de NewsIn.
Potrivit studiului Deloitte, in 2007, continutul generat de utilizatori pe internet va intra intr-o competitie fara precedent cu media traditionale. Specialistii Deloitte estimeaza ca vor fi integrate in continutul articolelor si emisiunilor radio-TV tot mai multe scrisori de la cititori si telefoane de la ascultatori si telespectatori. "Companiile de media pot gasi canalele online prin care sa raspunda nevoii de continut generat de utilizatori si acestea pot fi atat un nou vehicul puternic de promovare, cat si un mediu eficient de a gasi jurnalisti talentanti", se arata in studiul Deloitte.

Publicitatea pe internet ar putea deveni, in acest an, o industrie de 20 de miliarde de dolari, cu toate ca 439 milioane de oameni vor cumpara in continuare, zilnic, ziare si reviste. Deloitte estimeaza ca presa scrisa si presa pe suport digital isi vor mentine trasaturile distinctive si vor putea sa se promoveze reciproc. Profitabilitatea acestor medii ar putea fi speculata daca proprietarii de media vor aduce inovatii in presa traditionala si daca vor dezvolta produse si servicii care sa foloseasca caracteristicile unice atat ale mediului online, cat si al presei tiparite. Este posibil, mai estimeaza Deloitte, ca editorii exclusiv online sa devina interesati de presa scrisa.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.