Provocarile cyber-space, la adresa intimitatii. Utilizatorii de internet sunt ingrijorati de aspectul securitatii datelor personale in mediul online. Totusi, tot mai multi sunt dispusi sa furnizeze astfel de informatii in schimbul unor experiente online personalizate.

Vrem din ce in ce mai mult sa vedem ca preferintele noastre conteaza. Pe internet, la televizor sau pe mobil vrem sa vedem ca gusturile noastre formeaza o categorie cat mai particulara. Sondajul care indica aceste evolutii a fost facut de ChoiceStream, un ofertant de solutii de personalizare pentru companii din domeniul entertainment, tv, e-retail si tehnologia mobila.

PUBLICITATE

38% din respondenti ar fi mai receptivi la mesajele publicitare daca acestea ar fi structurate pe baza preferintelor lor. Legat de acest aspect, un studiu al firmei de cercetare Media-Screen a analizat felul in care abonatii broadband reactioneaza la publicitatea online.

Concluzia a fost ca site-urile mici, cu un trafic redus, ar trebui sa fie atractia marilor advertiseri, intrucat acestea sunt vizitate de consumatori cu interese foarte bine definite. Rezultatele studiului indica faptul ca 42% din site-urile cu mai putin de un milion de vizitatori unici sunt mai eficiente in promovarea unui mesaj publicitar, fata de 39% din cele cu peste un milion de vizitatori. Solicitati sa numeasca site-uri pe care le utilizeaza pentru interesele lor, subiectii au mentionat, in total, peste 17.700 de pagini web, din care 62% aveau mai putin de un milion de vizitatori.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.