Cercetatori de la Universitatea Pacificului (California), Universitatea din Miami si Universitatea Chung Cheng (Taiwan) au decis sa investigheze acest subiect si au recrutat 42 de persoane din domeniul afacerilor, pe care le-au impartit in grupuri care foloseau IM si grupuri care foloseau e-mail-ul ca modalitate de comunicare pentru rezolvarea unei probleme concrete in afaceri. S-a observat ca, in medie, grupurile care aveau la dispozitie IM au fost mai operative, cu mai multe idei. Cercetatorii sunt de parere ca acest lucru se datoreaza vitezei acestei metode de comunicare.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro