Se estimeaza ca piata comunicatiilor mobile va creste in urmatorii doi ani cu inca 20%, ajungand ca, in Romania, la finele anului 2008, doar doi romani din zece sa nu detina un terminal mobil. Cifrele demonstreaza faptul ca mediul mobil este unul din cele mai populare la ora actuala, cu o evolutie spectaculoasa de la an la an.
Dezvoltarea rapida a mediului mobil de comunicare din ultimii ani a generat necesitatea completarii strategiilor conventionale de comunicare in marketing si advertising cu solutii adaptate acestui mediu deosebit de popular si in permanenta evolutie.
Prin parteneriatului cu ad2go, Splendid Media Interactive a devenit unul dintre putinii jucatori de pe piata vanzarilor de publicitate din Romania care a inclus in portofoliul sau de servicii, solutiile de mobile marketing.
Splendid Media Interactive a demonstrat, prin incheierea parteneriatului cu ad2go, ca intelege evolutia pietei si necesitatea de a-si adapta serviciile la rigorile pietei actuale de publicitate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro